Flapping Purple Butterfly),auto; color: #ffffff; border-radius: 5px; }

SET KECANTIKAN SHAKLEE UNTUK KULIT PUTIH BERSERI



Assalamualaikum semua...puteri baru berkesempatan on Laptop...Al-maklum la sibuk yang amat beberapa hari yang lepas..Nampak tak gambar atas tu...Seminggu lepas puteri sah jadi Permaisuri Mohd Hazrizal...Masa ni kat langkawi,,,Gelap rupanya muka time ni :)..Tapi waktu ni rasa,,kulit dah  cantik & putih,,hehe,,,Rupanya sebaliknya,,gelap,,dekat sama tona warna dengan husband puteri.Topik Petang ni puteri nak berkongsi suplement Shaklee yang puteri ambil untuk penjagaan luaran dan dalaman untuk cantikkan kulit iaitu ESP,B-complex,Vitamin C,Vitamin E dan Collagen Powder,,Wanita mana yang tidak suka kepada kecantikan kan,,,,Puteri mula mengambil suplement Kecantikan sejak dalam pantang lagi u all..Mana tak nya dalam set bersalin tu je memang lengkap untuk penjagaan kesihatan dan kulit wajah,,,,



Tak kenal maka tak cinta :) Nampak tak perbezaan kulit kami sekarang :),,ceh wah,,,I LOVE SHAKLEE,,, :) Jangan mudah putus asa,,,nak kesan cepat, je...Kena sabar k :) Hampir 2tahun bersama Suplement Shaklee,,,Memang berbaloi-baloi la...Puteri tak suka berkongsi sahaja tanpa menggunakan,,,Sebab tak suka beria-ria menjual,,,,Nak tahu sendiri kesan daripada penggunaan suplement ni...Mula-mula rasa was-was,,Macam iye tak iye je,,Sebab sebelum ni ada ambil jugak vitamin C jenama biasa je...

Sebab apa SHAKLEE terus jadi pilihan di hati puteri ye,,,,yang pertama ofcourse la khasiat dan kebaikanya pada tubuh puteri sendiri,,,Tak kisah la ambil berapa lama tempoh dan kesanya,,yang penting selamat dan semulajadi,,,NO bahan kimia,,pengawet dan campuran ...serta jimat dan harga yang berpatutan,,,Yang penting ianya HALAL :)





Jom kita tengok kebaikan yang puteri perolehi setiap seuplement yang puteri ambil di bawah :)



B-Complex :
* Menjaga kulit dari dalam dengan mengurangkan garisan kedut di muka dan menjadikan kulit lebih bersinar.
 * Menjadikan tona kulit lebih sekata * Tanpa vitamin ini, kulit mudah mendapat jerawat, nampak kusam dan tidak bermaya.
Sustained ReleasedVita-C:*Penting dalam penghasilan kolagen, menjadikan kulit lebih anjal dan lembut.*Anti-oksidan yang kuat dan semulajadi yang melindungi tubuh daripada radikal bebas yang berbahaya * Bukan sebarang jenis vitamin C, sebiji SR Vita-C ini bersamaan dengan khasiat 7  1/2 biji oren dalam sehari ! 
Vitamin E:Terkenal dengan sifatnya yang anti-oksidan kuat dalam memelihara dan memperbaiki struktur kulit Menghilangkan parut-parut di kulit. * Melawan kesan-kesan penuaanseperti garisan kedut serta menjadikan kulit nampak segar dan lebih muda. 1 kapsul Vita-E Shaklee setiap hari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus serta memulihkan tona muka dan parut 
ESP 
ESP adalah protin soya adalah soya yang tidak diubahsuai secara genetik (non-GMO ) yang bertindak  menganjalkan kulit wajah, badan, payudara dan punggung* Protin adalah bahan utama untuk pembentukan sel, tisu dan organ manusia. Kekurangan protin ini boleh menyebabkan kendur, menggeleber pada anggota badan. ESP mencerahkan kulit dari dalam.*Memudarkan parut *Melembutkan dan melembapkan kulit wajah. Ia sama sekali berbeza dengan soya lain dipasaran kerana ia menggunakansoya berkualiti tinggi serta di proses memenuhi standard piawaian IPP, Identity Preserved Program. ESP ini merupakan hot-seller kami di Shaklee dan menjadi kegemaran ramai wanita yang telah mencubanya .







Ok lagi satu Collagen Powder :) Puteri dapat mencuba sekotak..lagi 2 paket tu puteri buat Masker,,,MEmang syok,,campur dengan ESP +Yogurt :) Rasanyer memang puteri tah berapa nak tahan..hehe,,,Kalau puteri nak minum,,kebiasanyer puteri akan amil 1 sachet setiap malam sebelum tidur :) .Nak bagi hilang bau tu,puteri campur sekali dalam ESP.... :) Nak tahu tak ape kelebihan collagen ni ??
KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

  • Anti penuaan - mengurangkan kedutan dan liang roma.
  • Melembap - melembap dan mengurangkan kekeringan kulit.
  • Mencerah - mencerahkan pigmentasi dan jeragat.
  • Menegang - menegangkan payudara dan pinggul.
  • Menyubur - menyuburkan rambut, kulit, kuku
  • Meningkatkan Pergerakan - Badan lebih bertenaga dan aktif.
  • Mengembalikan Keanjalan - Kulit lebih muda bermaya.





Nak tahu kawan-kawan yang vitamin E ni boleh di jadikan masker muka &juga di sapu di tempat berparut &luka.. :) dan tidak lupa juga ESP,,,memang syok sangat2 :)



itu dia alkisah set kecantikan kulit puteri bersama SET SUPLEMENT SHAKLEE,,,dah guna,merasai baru boleh share dengan kawan-kawan :) ....Mesti ada yang cakap iye je makan semua tu...Ye puteri makan semua suplement ikut aturan dan masa yang betul....Yang penting air putih jangan kurang daripada 3liter :)
Makanan pun nak kena pilih yang berkhasiat dan seimbang,,, :)


ok kawan-kawan semua,,kita sambung di lain entry :) tq sudi membaca :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan