Flapping Purple Butterfly),auto; color: #ffffff; border-radius: 5px; }

Jangan Asyik Berfikir Apa Orang Kata



Alhamdulillah,,hampir seminggu saya tak dapat online dan bloging...Al-maklumla line tak berapa nak clear....sekarang ni masih lagi panas isu nak jatuhkan dan boikot shaklee,,,Kononnya menyokong israil....Tapi yang peliknya orang dah mula bertandang ke Mcdonal seperti biasa..hehe..dan mula membeli produk keluaran israil dan syarikat yang menyumbang dana ke Israil..Bila di fikir secara logik,,,SHAKLEE dah lama di pasaran dan mula di ketahui orang ramai tentang kebaikanya,,,Namun,ada yang tidak berpuasa hati dengan menyebar benda yang tidak betul... :)
Sebenarnya sesiapa sahaja yang musykil dan ada pertanyaan boleh salurkan aduan n dengan cara yang betul dengan emailkan teruskan kepada Shaklee :)

Tapi semua ni tak pernah langsung jatuhkan semangat saya sebagai Pengedar Shaklee,,,Tak kenal maka tak cinta kan....Tak ada sebab saya nak jadi pengedar kalau bukan kerana kesan positif selepas mengambil suplement Shaklee,,, :) Tahun 2013,waktu berpantang dah menggunakannya,,,Hampir setahun saya baru menjual,,itu pun ramai tanya makan suplement apa...makin lama,ramai yang bertanya dan berminat....So saya pun tolong lah belikan untuk mereka,,,,Tak sangka,,sikit-sikit dah boleh ambil buat stok dekat rumah. :)



Jangan asyik fikir apa yang orang kata, takkan ke mana pun hidup kita nanti. Abaikan sahaja. Tak perlulah nak ambil hati. Teruskan niat dan langkah kita untuk maju ke hadapan. Memang kadang ada orang tak suka, tapi jadikan itu batu loncatan untuk kita terus berjaya mengejar impian kita. Jangan kerana mereka, kita mengaku kalah. Kuatkan semangat dan teruskan berusaha. Asalkan usaha kita itu baik dan ke arah yang positif.


Al-hamdulillah....Allah maha mengetahui segalanya....selalu memudahkan segala urusan ku...buat sesuatu ikhlas kerana ALLAH,,,pasti ALLAH akan memudahkan segala urusan kita...Bentangkan sejadah,,tadah tanganmu..Mohon pada yang Esa..... :)


Sejarah dunia dah membuktikan, apabila nama kita semakin besar, semakin dikenali, maka akan timbul rasa benci. Dulu, mungkin ada, tetapi tak berapa nak nampak sangat, tapi ia macam berkadaranla jugak... makin nama besar, makin ramai yang nampaknya membenci. Sebelum ni, suara-suara kecil ini tak berapa kedengaran, tetapi bila dah yang dibenci tu juga dah makin dikenali, maka mereka pun turut sama 'tumpang' dikenali.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan