Flapping Purple Butterfly),auto; color: #ffffff; border-radius: 5px; }

SHAKLEE FAMILY WELLNESS SET @ SET KESIHATAN OPTIMUM





Assalammualaikum semua  …..hari ni puteri nak story sikit  tentang Set Optimum Shaklee…Apa yang best Set ni  ye??Set ni sesuai digunakan untuk seisi sekeluarga…Dah nama pun set optimum kan…daripada akak..abang.adiq,,mak,,,abah semua boleh ambil..

Alhamdulilah, ramai yang sudah sedar akan kepentingan suplemen @ makanan tambahan dan yang pastinya ramai yang sudah meyakini Shaklee sebagai suplemen organik. Sebenarnya, pengambilan suplemen memang wajar dimulakan dari awal, semasa muda dan tubuh masih lagi sihat. Bila tubuh sudah pun dihinggapi penyakit, kita terpaksa bergantung kepada pengambilan ubat dari doktor. Itulah yang boleh kita cuba elakkan, sesungguhnya mencegah lebih baik dari mengubati.

Kepada pelanggan yang mahu mengamalkan gaya hidup sihat dengan Shaklee, FAMILY WELLNESS SET @ SET KESIHATAN OPTIMUM memang sangat sesuai. Set ini terdiri daripada ESP, VITALEA, B COMPLEX & VITAMIN C. Jika diamati, semua vitamin yang terdapat dalam set ini adalah vitamin-vitamin asas dalam setiap set Shaklee. Pendek kata, Family Wellness Set @ Set kesihatan Optimum ini adalah asaas yang lengkap untuk memberi dan menjaga kesihatan tubuh sekeluarga yang optimum.

Mari kita kenali satu persatu setiap vitamin di dalam set ini.......




♥ Vitalea with Iron Formula

membekalkan nutrisi penting untuk tubuh badan
Multivitamin dan Multimineral yang mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yg disarankan oleh RDA.
Juga disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina.
Tablet yang terpantas di dunia untuk larut di dalam air dan tubuh badan manusia. Jadi penyerapannya dalam badan kita amat cepat maka cepat jugala kita dpt merasa kesannya :)
Sebagai pelengkap nutrisi bagi sesiapa sahaja yang mengalami kekurangan zat dan mineral dalam badan akibat amalan diet yang tidak seimbang dan sangat sesuai juga bagi pengamal "Vegetarian" serta mereka yang mengalami Anemia( Low hB) kerana terdapat Zat Besi di dalam suplemen ini. Sangat membantu bagi ibu-ibu hamil yang Low hB...boleh amalkan 2 biji Vitalea setiap hari
Disebabkan formulanya yang lengkap, Vitalea dapat memberi tenaga dan membantu kecergasan dalam menjalani kehidupan seharian.



♥  B Complex with Folic Acid

Penting untuk saraf dan bantu lawan stress
Mengandungi 8 komponen penting vitamin B, asid folik dan 100% biotin.
Penting untuk mengambil diet harian yang mengandungi unsur B Complex setiap hari kerana Vitamin B larut air dan mudah dikeluarkan dari tubuh badan melalui sistem pencernaan.
B Complex penting untuk tukarkan makanan kepada tenaga dan membantu penghadaman dan dapat mengurangkan masalah kelesuan dan keletihan.
Dikenali juga sebagai "Happy Vitamin" yang dapat melawan tekanan (stress) dan dikatakan dapat memastikan kesihatan sistem saraf, melegakan sakit kepala [boleh diambil bersama 4 biji Ostematrix bagi sebagai ikhtiar untuk sakit kepala, migrain] dan dapat bantu kemurungan.
100% Biotin dapat bantu sihatkan rambut yang sering gugur dan beruban serta bantu masalah kelemumur.
Membantu mencegah anemia
Boleh diamalkan bagi mereka yg merancang untuk hamil kerana mengandungi Asid Folik
Baik untuk mata dan juga boleh membantu meredakan masalah PMS ketika datang bulan.




♥  Sustained Release Vita C Plus 500mg

Penting untuk kecantikan kulit dan tingkatkan sistem imun
Merangsang pembetukan kolagen yg secara tak langsung mampu mengelakkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik. Jadinya kulit akan sentiasa rasa anjal dan rasa muda.
Memulihkan kecederaan dengan cepat kerana ia boleh membaiki simptom pendarahan yg sekaligus dapat mengelakkan lebam dikulit dan mengelakkan penyakit gusi berdarah.
Sebagai antioksidan yg membantu melawan radikal bebas dan melawan sel-sel kanser.  Juga dapat meningkatkan sistem imun di mana dapat membantu dalam melawan alergi, asma, flu dan selsema. [Sekiranya anda rasa macam nak demam atau selsema boleh ambil lebih Vitamin C dan InsyaALLAH anda akan kembali pulih dengan izin Allah sekaligus dapat mengelakkan kita dari mengambil pil-pil penahan sakit atau antibiotik yg tidak baik boleh memudaratkan tubuh badan kita dalam jangkamasa yg panjang]
Jika mengambil Vitamin C secara konsisten setiap hari, ia mampu melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi yg menyebabkan jeragat. Kulit akan kelihatan lebih licin, lembap dan cerah berseri.
Dipercayai dapat juga membantu mereka yg mengalami insomnia dan keresahan.
Mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah serta mengekalkan kapilari darah yg sihat sekaligus menghindarkan arterisklerosis, skurvi, hidung berdarah dan pendarahan dalaman.



♥  ESP Soy Protein Isolate Powder

Penting untuk  tenaga, milkbooster dan kecantikan kulit
Memberi dan mengekalkan tenaga anda sepanjang hari.
Melicinkan, menganjalkan dan mencerahkan kulit sekiranya diamalkan secara konsisten. ada testimonial dari customer saya yg sangat puas hati dgn ESP sbb dapat kecutkan jerawat dgn cepat dan memudarkan parut jerawat.
Ibu-ibu yg menyusukan baby sangat sukakan ESP sbb ESP boleh bertindak sbg "milk-booster" dan membuatkan susu menjadi lebih pekat dan sedap.
Sangat dicadangkan untuk mereka yg ada gastrik
Sesuai diamalkan bagi mereka yg sedang diet utk membina otot agar bila badan tidak menggeleber bila berdiet.
ESP juga dikatakan dapat membantu dari segi kesuburan dan dapat membantu bagi mereka yg sedang mencuba untuk hamil.
Juga sangat sesuai diambil oleh ibu yg hamil kerana ibu hamil amat memerlukan protein yg lebih tinggi dari wanita yg tidak hamil dalam memastikan keperluan cukup utk ibu dan utk bayi yg dikandung.
Membantu untuk mencegah penyakit yg berkaitan dgn pengurangan estrogen dalam wanita seperti penyakit jantung, strok, osteoporosis dan juga kanser payudara.
Pendek kata, ESP ni sesuai untuk semua peringkat umur dan golongan dan disebabkan itu, tidak hairanlah mengan ESP ni merupakan "HOT PRODUCT" yang sering menjadi rebutan ramai.



REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI

Anda mempunyai kekangan bajet? Jangan risau, hubungi saya dan saya boleh berikan resolusinya. Anda masih boleh dapatkan Produk ini dengan HARGA TERBAIK!!






Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan