Flapping Purple Butterfly),auto; color: #ffffff; border-radius: 5px; }

ESP Shaklee Tak Banyakkan Susu Ibu ?


Ada sesetengah group dalam facebook ni kecoh pasal ESP ni tak banyakkan susu. Banyak SID claim konon minum ESP banyakkan susu. Dah la laburkan RMXXX susu tak banyak pon.. Ada tu makin sikit pulak....Jom kita tengok kenapa minum ESP tak jadi jugak banyak susunya.




Kenapa Susu Tak Banyak Lepas Minum ESP ??

  1. Kekerapan pump - Mana la tak banyak susu kalau tak pump atau direct feeding. Tahu tak korang sehari kita kena pump atau direct feeding 4jam sekali. Cuba check ada tak pump setiap 4 jam sehari?? kalau takde jangan dok gedik nak komplen susu tak banyak.

  2. Minum air 3-4liter sehari -Cuba check sehari minum air berapa liter? Ramai org bila tanya mesti cakap dah minum air banyak.. Banyak tu berapa liter? 2 gelas pun banyak kan...

  3. Zikir - Sebagai org islam, kita kena percaya pada rezeki ALLAH. Jangan lupa zikir Ya Wahab, Ya Karim.. Doa untuk ibu menyusu. 

  4. Positif - Kena sentiasa positif. yakin dengan rezeki Allah. Yakin susu kita cukup untuk anak kita. Jangan compare dgn org lain

Dapatkan Konsultansi PERCUMA

Untuk nak dapatkan special tips dari kami, apa kata order satu Jar ESP dari kami, terus hubungi kami di bawah.Berikan yang terbaik untuk SiManja anda :)



REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI

Anda mempunyai kekangan bajet? Jangan risau, hubungi saya dan saya boleh berikan resolusinya. Anda masih boleh dapatkan Produk ini dengan HARGA TERBAIK!!



 



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan